FANDOM

Ś. P. Wave Evans umarła 6 stycznia 2015 roku podczas Wojny z klonami. Niech Jej dusza trafi do Nieba. (*) Edytuj

Zdjęcia z WojnyEdytuj

Wave EvansEdytuj

Wave Evans (Wafel, Jagoda, Księżniczka Magdalena, Cinnamon, Louella, Ta Dziewczyna, Psychopatka, Gusia, Łejwina) – Jest… KOBIETĄ, yandere, kochającym małżonem i nadopiekuńczą siostrą. Stara się szerokim łukiem omijać gazety, czasopisma i poradniki. Dzięki temu nie wie na co umarła Krystyna z "Klanu", ale jest też pozbawiona dołujących informacji ( „Słodycze są niezdrowe!”). Dba o zdrowie innych, karmiąc ich sałatą ( I tak później zrobi ciasto i wszyscy będą się obżerać). Wynalazła wraz z siostrą genialne ciastka firmy „Żryj i żyj!”. Serio!  Są zdrowsze od wody święconej, zawierają prawdziwe zboże, prawdziwe owoce i prawdopodobnie łzy jednorożca. I wszyscy ich szczerze nienawidzą… Co pozwala jej pożreć  każdą ich ilość, by się nie zmarnowały! Słucha Vocaloidu i nightcore'owych remixów ( Przysięgam, jeśli ktoś jeszcze raz powie, że nie mam gustu muzycznego, to rzucę w niego Arnoldem...). Z "normalnych" wykonawców wielbi Piotra Roguckiego, Artura Rojka i Maję Koman, ostatnio również Melę Koteluk. Ogólnie, jest pierdołą życiową ( z resztą, co tu dużo pisać, to widać ;~;) i zakompleksionym stworzeniem, ale jeśli ci się chce, to możesz ją oswoić, a wtedy możliwe, że będzie całkiem okiey, a ty będziesz mógł perfidnie korzystać z jej umiejętności i wyładowywać się na niej, gdy cię najdzie ochota ( Spoko, ona to lubi. Chyba.)

CHARAKTEREdytuj

No cóż... Jest BARDZO strachliwa ( Kiedyś, w święto zmarłych wraz z Mal zrobiła dynię z wyrytą krzywą mordką. Niestety, pani Dynia miała depresję, więc w środku nocy postanowiła skończyć swój żywot skacząc z półki. I jak nie rąbnęła o podłogę, że zapłakana Wave wyskoczyła po ciemku z łóżka i poleciała wyjąc z przerażenia w poszukiwaniu pomocy do pokoju młodszej siostry. Warto zaznaczyć, że nie miała wtedy sześciu lat. To było w tym roku  ;-;). Płakać też będzie, ale się nie przejmuj ( Poza tym, komu by się chciało? :OO). Stara się być miła dla każdego, ale jak jej podpadniesz, tooo... *brak wiadomości. Hagrid już wbija*. Zazwyczaj spokojna i delikatna. I choć wydaje się głupiutka, to potrafi być inteligentna i pomocna ( O tak, Arnold zagryzie każdego, kto zrani jej bliskiego!). Jej enneagram to 9w1, "Marzyciel". Ostatnimi czasy uchodzi w szkole za badassa (umie uciszyć cało klasę, yeaaa) i obrońcę słabszych.

UMIEJĘTNOŚCI I ZAINTERESOWANIAEdytuj

Lubi robić bransoletki dla przyjaciół ze sznureczków ( jak w BRS :D) i biżuterię z modeliny. Śpiewa, ale raczej powinno się to nazwać wyciem ;-;

Rysuje, ale jej to nie wychodzi. Shippuje ludzi, zazwyczaj dla żartów, bo nigdy nie zrobiła dobrego szipu. Podobno umie pocieszać ludzi i podnosić na duchu ( zazwyczaj po prostu tuli ;__;). Pieczenie ma w sumie we krwi, uczyły ją ciocia i babcia. Pierwsze, co zrobiła, to pierniczki na święta. Lubi gadać najszybciej, jak potrafi.

Mała uwaga. Rzeczy tu zmieniają się często i gęsto, bo kobieta zmienną jest i byłoby nudno :D

OPINIE~Edytuj

Tutaj możesz napisać, co o mnie sądzisz, ale i tak mało ludu mnie zna, więc będzie tu pewnie pusto ;-;

Tak, zgadłaś. Jest tu pusto. Bardzo niesamowity człowiek 19:04, wrz 1, 2014 (UTC)

Jestem wróżbitkom Sybillom :00 /Wavel

Nie wiem co napisać, stay positive Iza Waliza (dyskusja) 23:07, cze 20, 2015 (UTC)

CIEKAWOSTKIEdytuj

  •  Ma mopsa, Arnolda i WCALE nie jest wyczulona na nazwanie go kukłą.
  •  W przyszłości chciałaby zostać lekarzem ( Jesteśmy zgubieni!).
  •  Mieszka w Olsztynie i bajdzo lubi swoje miasto.
  •  Lubi popełniać specjalnie błędy ortograficzne, tylko czasem ludzie myślą, że to przez przypadek ;-;
  •  Ma tendencję do mówienia "Borze".
  •  Kocha lalki~ <3
  •  Do najbliższych zaliczaja się również jej żona, Dragó.
  • Jest niesamowicie przywiązana do swoich rzeczy.
  • Nie lubi shippingu DragoxEster.
  • Jej grupa krwi to 0rh-
  • Ma polubioną na FB stronę "Wkurwia mnie Adam Hofman" :D
  • OCMOR. O Cholera, Mam Objaw Russella. Boli. ;_;
  • Należy do wielu fandomów, ale aktualnie najbardziej udziela się jako Fazgirl.
  • Umie mdleć, płakać i wymiotować na zawołanie.

PS

Just be aware

Finish the heart or I will eat you. <3

1fd7a443071b3cd03f8a16220924e0ba.png

Dziecko szatana ;_;

Może lepiej nie bo przytyję. ;_;

please delete this

Więcej z Fandomu

Losowa wiki